4. března 2015

Karin Herzog - Eye Cream

Ahoj,
dnes si dáme recenzi na oční krém, kosmetika Karin Herzog se vyznačuje tím že obsahuje kyslík.
Tento krém obsahuje 0,5% kyslíku a vitamíny A, E a D3. 
Už nějakou dobu trpím na suché oční okolí a na podrážděné oči - lepení řas, každodenní líčení očí a špatný spánkový režim k tomu většinu dne trávím před počítačem. Takže oči dostávají zabrat a nejvíc se to podepsalo na očním okolí, kde se mi tvoří jemné vrásky, po ránu mívám oči dost oteklé a trpím na kruhy. A konečně mám skvělého pomocníka.
Jste ochotni si připlatit za kosmetiku s vidinou zlepšení vrásek?

Co slibuje :
- hydrataci bez mastného pocitu
- bez parabenů a konzervačních látek
- zvýšenou produkci kolagenu pro zpevňující efekt
- potlačení a redukce jemných linek 


Tubičkový obal se mi líbí, je to super. Černo/zlatá kombinace mi přijde elegantní, aplikace je hygienická.
Konzistence je krémová, na pokožce chvilku sedí a teprve po pár minutách se začne vsakovat. Krému je díky jeho konzistenci potřeba malé množství, protože se dobře roztírá.
Parfemace je jemná květinová a nevadí mi.
Neštípe mě v očích, nedráždí. Oční okolí není zbytečně mastné a nelepí, takže je vhodný i pod makeup. Makeup na něm dobře drží a neslévá se.
Večer ho aplikuji těsně před spaním a ráno nemám žádné kruhy ani oteklé oči. Což je při mém 5hod. spánku zázrak.


Upřímně já jsem krém na oči do ted používala spíše jen aby se neřeklo, takže jsem na něj i zapomínala a moc mi to nevadilo. Ted si bez něj nedokážu představit večer, protože vím že by se mi vrátily kruhy pod očima. Hodně se mi zlepšila i elasticita pokožky okolo očí, nejsou tak vysušené a podrážděné.
Já krém můžu doporučit a plánuji vyzkoušet i něco dalšího od Karin Herzog.
Pokud by vás odrazovala vyšší cena tak věřte že se vám to vrátí, at už tím že je spotřeba krému malá, nebo i tím že zpomalíte tvorbu vrásek.


Cena : €50.00
Obsah : 15ml
Dostupnost : zde 

Děkuji za poskytnutí výrobku k recenzi.

1 komentář: