25. března 2015

Kallos Silk

Ahoj,
protože už nemám prodloužené vlasy, začala jsem opět testovat šampony.
Před roky jsem si koupila od Kallos vanilkový šampon a to byla katastrofa.
Ted jsem při nákupu vůní přihodila do košíku i tyto dva krasavce.
Máte něco od Kallos? Nebo preferujete dražší značky?

Řada pro suché a zcitlivělé vlasy má vysoké regenerační a hydratační účinky. Vlasům dodá sílu a suché vlasy rozzáří hedvábným leskem.
Obsahuje:
    olivový olej – hydratuje, vyživuje, chrání a pečuje
    morušový extrakt – vyživuje, má hojivé účinky a dodává vlasům vitamíny


Kallos Silk Shampoo
Balení je velká plastová láhev s vrškem, úplně zde chybí pumpička nebo jen víčko s menší dírkou, takže dávkování je katastrofa - (Doporučuji přelít do lahve s pumpičkou nebo menší lahvičky s dírkou).
Konzistence je řidší a tak pokud si nedáte pozor máte šampon všude jen ne na vlasech.


Parfemace je pěkná, jemně květinová a připomíná mi vůni od Mexx. Vůně se drží ve vlasech dost dlouho.
Šampon dobře pění, vlasy stačí umýt jednou a už vržou. Určitě je potřeba použít masku nebo kondicionér jinak vlasy jdou špatně rozčesat.
Nedělá mi lupy ani mě po něm nesvědí hlava což je velké plus.
Po šamponu mám velký objem a vlasy se mi tolik nemastí.


Cena : 70Kč
Obsah : 1000ml
Dostupnost : internet

Kallos Silk Hair Mask
Obal masky je z bytelného plastu, maska mi spadla a nic se ji nestalo.
Maska má hutnější našlehanou konzistenci. Parfemace u masky je trošku jiná, lehce chemická, ale na vlasech je zase cítit jemně květinově.


Dávám ji jen na délky, nechám chvilku působit a pak opláchnu.
Vlasy jsou po masce jemné, dobře se rozčesávají a konečky vypadají vyživeně. Malý problém mám s elektrizováním po žehlení.


Cena : 40Kč
Obsah : 250ml
Dostupnost : internet

Šampon i masku můžu doporučit a určitě bych je koupila znovu. 
Myslím si že tímto s Kallos nekončím a určitě se tu ještě nějaká vlasová kosmetika objeví. 

2 komentáře:

  1. Já jsem s ním byla moc spokojená, ale po čase už nebyl účinek takový a tak jsem ho na chvíli uložila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten šampon mě hodně zaujal, jen je škoda toho dávkování. Ale i maska vypadá dobře a moc ráda obojí časem vyzkouším :)

    Zaměřeno na: Benefit + Giveaway

    OdpovědětVymazat