14. ledna 2015

CelluBlue – Anti celulitidní vakuová baňka

Ahoj,
snad každou ženu trápí celulitida. Já nejsem výjimkou, ale musím zaklepat že i při mé postavě moje celulitida není nijak hrozná.
Snažila jsem se vyfotit i fotky před a po, nevím jestli je viditelný rozdíl tak jako ve skutečnosti, ale aspoň pro představu.
Můžete mi napsat vaše rady jak na "pomerančovou" kůži.


Co slibuje :
Používání vakuové baňky CelluBlue aktivuje proces spalování tukových polštářků, což znamená likvidaci tukových buněk, dále aktivuje a vyrovná prokrvení a lymfatickou cirkulaci. Díky tomu bude kůže vypadat zdravější a pevnější!

  • Snadné použití v pohodlí domova 
  • První pozitivní výsledky během 3-4 týdnů použití


Baňka přijde až z daleké Francie. V balení je pytlíček na uskladnění a pak samotná baňka.
Baňka je z pevného silikonu.

Při první aplikaci jsou potřeba pevné nervy, vůbec mi nešlo banku přisát tak jak popisují v návodu, taky mi sjížděla a celkově mi manipulace přišla zdlouhavá a neohrabaná.
Třetí den jsem dostala do ruky ten správný grif a šlo to samo.
Taky jsem zjistila, že je lepší když je pokožka prohřátá z koupele a lehce natřená olejem (já používám dětský olej) tělový krém se mi moc neosvědčil, banka pak mnohem lépe nasaje pokožku a dá se s ní pěkně klouzat. Nikdy nepoužívejte na suchou pokožku.
Po masáži jsem měla lehce začervenalá místa na pokožce.

První výsledky byly vidět už po týdnu, kdy se pokožka zdála pevnější a i při stisku byla pomerančová kůže menší. Nejlepší výsledky jsem zaznamenala přesně po měsíci, kdy se prohlubně v pokožce vyhladily a bylo potřeba hodně zmáčknout aby se ještě ukázaly.
Baňku používám na stehna a zadek, Snažím se vyhýbat místům kde mám výrazné žíly.
Takže pokud vás trápí celulitida, nebo jako prevenci vám můžu baňku doporučit, já sem s ní spokojená a používám ji dál. Je potřeba jen vytrvat a každý den poctivě masírovat.


Aplikace : 
1. Na namazanou pokožku připevníte CelluBlue a
začněte posouvat baňku zespodu nahoru cca 3 minuty a potom zleva napravo cca
minutu.
2. Potom, cca 1 minutu dělejte kruhové pohyby ve směru zespodu nahoru.
3. Aby jste dosáhli ještě větší efektivity, můžete ukončit masáž silným přitisknutím
CelluBlue k pokožce a postupně banku od kůže odtahovat.
4. Každé ošetřované místo je nutné masírovat aspoň 5 minut.

Tip od výrobce :
Po masáži vypijte během následující hodiny 0,5 litrů čisté
vody – což vám pomůže odstranit z organismu toxiny a vytlačený tuk.


Složení : Hypoalergenní medicínský silikon
Cena : 18,90 €
Dostupnost :  zde

Děkuji za poskytnutí výrobku firmě http://www.cellublue.com/

!!!
• Nepoužívat na poškozené pokožce (řezná rána, šrám atd.), a případech dermatologického onemocnění nebo onemocnění oběhového systému.
• V případě vzniku modřin po masáži, doporučujeme snížit sílu přisátí.
• Není hračka pro děti
• Čistit pomocí vody a mýdla, vysušit

1 komentář:

  1. klobouk dolů za fotky, já na to neměla odvahu :)) ale kalíšek fakt funguje, to jsem byla mile překvapená :))

    OdpovědětVymazat