22. srpna 2014

MOTD - Arabian Nights

Ahoj,
mám novou paletku a hned jsem ji musela vyzkoušet. Je jasné že tento druh líčení není pro každého. Já nemám problém takto vyrazit i přes den. Ale hodně se mi líbí tento styl líčení na večer.
Můžete si všimnout červeného oka - několikrát jsem se píchla štětcem.
Jinak líčení je vážně jednoduché a zabralo jen 15min.
Doufám že se vám líčení líbí.


Začnu obrysem vnějšího koutku, měkkou černou tužkou si nakreslím tvar oka. Vezmu si černý stín (1001Nights) a vykreslím s ním konec ocásku a naznačím si horní linii. Pak napojím modro-fialový třpytivý stín (Simbads Seas) a začnu jemně vpracovávat do černé. Dejte si pozor na to aby přechody byly jemné, ale barvy zůstaly precizně oddělené. Celou dobu stínujeme jen po vymezenou černou hranici. Jako další je na řadě světle modrý stín - tím vyplním střed víčka opět jemně zapracuji. Jako poslední je na řadě zlatý třpytivý stín (Goud Souk) tím vykreslím vnitřní koutek jak na hoře tak i dole u slzného kanálku. Na horním víčku udělám téměř neviditelnou černou linku stínem, abych zahustila řasy.
Pod spodní řasy použiji černý stín, který rozstínuju.
Líčení začistím korektorem, a přepudruji.
Do oka dám černou tužku. Řasenku a umělé řasy a je hotovo.


Obličej :
*Astor Anti-shine Matitude
*NYX Above Beyond Full Coverage Concealer - 01
*Rimmel Natural Bronzer - 21 Sun Light
*GLAZEL Visage - Anti-Shine Control Foundation - 1




Oči :
*Sleek iDivine Arabian Nights
*Urban Decay Black Market 24/7 - Perversion
*Maybelline One by One Satin Black
*Urban Decay Eyeshadow Primer Potion - Eden
*Alverde eyebrow gel - 01Blond



Rty :
*Sleek Lipstick True Colour Barely There

5 komentářů:

  1. To líčení je úžasné, líbí se mi sjednocení jednotlivých barev..:))) Na mém blogu je soutěž o bělící pásky na zuby, takže pokud ses nezapojila ještě, budu moc ráda za tvojí účast.:))) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  2. krasa, ja sice nenosim takto ostro ohranicene licenie, ale paci sa mi to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé a originální, krásné barvy. Jsi šikovná. Ale aspoň maličko bych Ti ztmavila a zvýraznila obočí, zvlášť k tomuto výraznějšímu líčení očí, myslím že by celkový dojem byl ještě lepší. ;-)

    OdpovědětVymazat