9. června 2013

L´Oréal Paris Rouge Caresse

Ahoj holky,
nevím jestli jsem se někde zmiňovala, ale mám za sebou svůj první swap s kamarádkou z UK. Článek nebyl, protože tam skoro nic z kosmetiky nebylo :D (čaje, sladkosti, pivo) a to by asi nikoho nezajímalo, ted mám domluvený swap ještě s jednou slečnou z USA tak doufám že to dopadne dobře a já vám sem dám brzy fotky. Ted už k dnešnímu článku a ten je o dvou rtěnko/balzámech které byly součástí balíčku.



Nude Ingenue :
- světle hnědá dost nenápadná barva, na tmavých rtech absolutně neviditelná
Innocent Pink :

- světle růžová barva, rtům dodá jen lehký nádech

Co si o nich myslím :
Když mi rtěnky přišly tak jsem jásala nad obalem který se mi hrozně moc líbí, je to pevný plast a z horní strany víčka je kovová ploška která slouží jako zrcátko. Konzistence je krémová a na rtech doslova taje, obě barvy co mám jsou dost lesklé, ale neobsahují žádné třpytky. Pak jsem zkoumala pigmentaci a jsem dost zklamaná hlavně tím, jak málo málo jsou pigmentované. Pokud máte doma Color Whisper tak tyhle rtěnky jsou stejné v intenzitě. Co se výdrzě týče tak je to totální propadák! Rtěnku jsem nanesla ráno a po cestě na nádraží (cca 15min. +  nějaké to povídání s kámoškou) už tam prostě nebyla, ani náznak, obrys prostě nic. Tak při druhém pokusu jsem ji nanesla nějak po deváté hodině a v deset tam ještě trošku byla, ale nepila jsem, nejedla ani nemluvila. Hydratace je vcelku dobrá, ale jsou i lepší. Voní hodně slabě po vanilce.
Takže abych to shrnula, já si ji 100% znovu nepořídím, pokud bych chtěla levnou rtěnku co hydratuje tak radši sáhnu po Essence, pokud bych chtěla nějaký pigmentovaný balzám tak si koupím Crazy Rumors barvu na rty.

Cena : 180Kč
Obsah : 4g
Dostupnost : Eshop / drogérie

Složení :
Octyldodecanol, Diisostearyl, Malate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Polyethylene, Phenyl Trimethicone, Hydrogenated Coco-Glycerides, Microcrystalline Wax, Jojoba Butter, Lauryl Methacrylate/Glycol Dimethacrylate Crosspolymer, C18-36 Acid Triglyceride, Calcium Aluminum Borosilicate, Alumina, Synthetic Fluorphlogophite, Isostearyl Alcohol, BHT, Calcium Sodium Borosilicate, Benzyl Alcohol, Polyethylene Terephthalate, Silica, Tin Oxide, Geraniol, Acrylates Copolymer, Parfum, Various Colours

1 komentář: